Bli medlem

Västerås Filatelistförening riktar sig till frimärksintresserade i alla åldrar (för barn och ungdomar finns emellertid ungdomsavdelningen). Vi ser gärna att andelen kvinnliga samt yngre medlemmar ökar!

Det finns två sätt att vara medlem i vår förening:

Är du intresserad av att bli medlem i vår förening eller vill du först veta lite mer om oss? Om du fyller i vårt intresseformulär, så kommer vi att skicka mer information till dig så fort vi kan! Har du några frågor eller funderingar går det också bra att skriva eller e-posta till oss. Du är även hjärtligt välkommen att komma till något av våra möten och prova på innan du bestämmer dig för om du vill bli medlem!